Monday 9 July 2012

Dah terhantuk Baru Terngadah


HAHAHAHAHA!

Gelak besar bila teringat pasal ni. Kalau anda semua nak tahu kenapa, mari baca blog GAP. Kelakar betui. Dah macam cerita lawak yang skripnye dah ditulis oleh tttuuuuttttt. Nak tahu lebih lanjut, boleh semak post-post sebelum ni.

Tapi sebelum tu kena tahu la pasal isu apa sekarang. Isu brader UncleSeekers (US). Kena baca blog US ni dulu.

Dua-dua ada masalah. Punca pun dari dua-dua. Perangai nohorom.

GAP keluarkan post yang menangkis apa yang ditulis oleh US hanya SELEPAS US ditangkap. Apelah slow sangat. Apesal dah terkeluar taik baru nak dari toilet nak berak? Watefak!

 US pulak, apesal nak tunggu kena tangkap baru nak dengar cerita dari pihak lagi satu? Nak penjelasan pasal isu Kamal dengan cara macam ni? Haaa dah dapat. Padan muka.

Oh yea. Ada kekeliruan kat sini. GAP bagitahu yang Kamal Hisham (KH) ni upah US untuk kononnya 'menuntut keadilan' keatas KH. Tapi, hakikatnya KH ni pun ada buat hal dengan US ni pada awal kes ni. Jadi, betul ke KH ni upah US untuk kononnya 'menuntut keadilan'?

Apa nak cakap lagi? GAP baru buat first post setakat ni. Ada banyak lagi kot nak dirungkai. Tapi slow la korang buat kerja. Dah suam-suam kuku baru nak cerita. Korang bikin ini isu makin panas. Meraih populariti dalam kalangan blogger? Boleh jadi juga. Sebab cerita ni tak keluar kat TV dengan surat khabar. Sikit je keluar.


"Aku percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang tak perlu jaga nama baik parti. Aku juga percaya lebih ramai Uncleseekers diluar sana yang dah meluat dengan perangai Sultan dan Raja-Raja yang tidak menunjukkan contoh yang baik sebagai pemimpin umat Islam. Nak tunggu apa? Kita semua Uncleseekers. Dan apabila seorang Uncleseekers ditahan kerana menyatakan kebenaran….apakah kita hanya duduk diam?" - MediaPerak.com

Kebenaran hanya bertanya pada sebelah pihak?
Apa yang US perjuangkan?
Mamai ke ape?

Mari kita sama-sama tunggu sambil baca blog ilmiah penulisannya macam Che Det neh
Gambar ikhsan Mr. G

0 expression:

Post a Comment